in your eyes

foto by me tog idag

don't waste your time on jealousy! sometimes you're ahead , sometimes youre behind. The race is long and in the end its only with yourself.

Hey, alla underbara läsare ingen träning i kväll vilken tur! ¨have to take a break¨ har jätte ont i foten lite svullen och träningsvärk hela kroppen måste sluta och anstränga mig själv... vill så gärna blir bättre och bättre ansåg nu att om jag bara anstränger mig hela tiden bli det ingen bättre desto sämre eftersom jag skada mig själv. ska nu tillbringa kvällen med lite mys. har det så bra allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Julia Åslund

vilka vackra ögon!!<3

2011-08-27 @ 15:26:58
Postat av: Paula

Så snygg! Vad har du på läpparna? :)



Vill förresten tipsa dig om att skönhetsbloggen www.hiilen.blogg.se just nu har en massa tävlingar igång där du kan ha chans att vinna bl.a. skönhetsprodukter och smink. Jag är med och tävlar, va du också det! Kram

2011-09-05 @ 18:36:26
URL: http://fromwhereistand.blogg.se/
Postat av: melina

Make up turtourial genast?!?!?!?!

2011-11-17 @ 19:13:25

Kommentera inlไgget hไr:

Namn:
Kom ihๅg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...