sommaren är kort och det mesta regna bort

titta runt i foto albumet jag längta till värme och sol , det är fortfarande inte så kallt början av hösten men dock har jag redan saknat efter sommarn..
idag ska jag träna träna och träna (tränar varje dag , skriver inprincip om träningar varje dag på bloggen vilken jävulskt tråkigt blogg!!) Har fått massa frågor om min discodräkt hur den ser ut osv. visar tyvärr inte den innan jag har tävlat i den minst en gång ;) Kommer svara på frågor från FRÅGESTUNDEN imorgon så passa på och fråga , puss alla fina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååh jag älskar ditt hår ! :(

2011-09-05 @ 19:28:03

Kommentera inlไgget hไr:

Namn:
Kom ihๅg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...