YOU ASK ME , I GIVE THE ANSWER

om du fick bara tävla dans i en stil skulle du välja disco eller street?

- Street utan tvekan , roligast det är mest min grej plus att jag har kommit lägre i street en disco. Jag satsar mest i street

skulle du vilja träffa mig? ;) (Jens)
- Ja absolut!

har du bra självförtroende?
-  inom dans har jag väldigt bra självförtroende men när det gäller utseende har jag mindre bra självförtroende.

tycker du att du dansar bra?
- ja! det gör jag men jag tycker så klart inte att jag är den grymmaste precis ,  jag vill utveckla mer blir en bättre dansare(duktigare)... jobbar nu på och hoppas att träning och allt tid jag lägger ner visar resultat.
Om du fick ändra något på dig själv, vad skulle det vara?
- hm.. om jag fick ändra mig själv skulle det vara längden.. jag är väldigt kort (153 cm..) skulle inte vara helt fel med några centimeter till.
Vad använder du för schampo/balsam??
- Elvital jätte bra produkt

Favoritmusik?
- jag lyssna mest på dans musik (ingen dansband eller så street hiphop) // pop nyaste Hits låtar.
Hur skulle du beskriva din klädstil?
- Vanligt , jag är inte direkt en fashionista.

High heels eller flats?
- bekvämaste , flats.

Frankrike eller U
SA?
- USA

Favoritmobilen?
- Iphone

Följer du någon speciell kost?
- eftersom jag tränar varje dag så måste jag äta nyttigt och se till att kroppen få allt vitamin protein som den behöver för att jag ska orka och har energi och träna. Det därför jag ta C-vitaminer som löser i vatten och dricker mjölk varje dag innan jag gå och lägger mig (efter träningen) äter mycket sallad , nyttiga saker det som kroppen behöver.

Minns du att jag bad dig visa hur du stretchat upp dig så du kan dra benet mot huvudet? Skulle verkligen uppskatta om du kunde visa hur man börjar stretcha det, för när man väl blivit vigare så är det lättare, men vet inte hur jag ska börja
- Förlåt har totalt glömt bort , knäpper lite bilder idag från träningen så kommer bilderna upp på blggen imorgon och visar hur du kan strecha.
vilka är dina bästavänner.?
-  jag umgås med alla , men den mest som jag umgås med är mina dans brudar.

vad skulle du göra om du var kille för en dag.?
- Göra precis allt som man önskade att man kunde göra om man var den kille.

om du fick byta liv med någon vem skulle de vara.?
- åh det finns så många som man vill byta liv med för deras utseende talang.. det finns så många. jag vet inte!
favorit mat?
- THAI MAT

vad har du för framtidsplaner/drömmar ?
- Flytta till USA och utbilda med till en professionell dansare , bli rik bra utbildning
Drömmen  vara med på so you think you can dance! fortfanrande en dröm...
När började du dansa :)?
- när jag var 11

vilken är din idol inom dans ?
Just nu Melani Moore.

vilken linje går du? eller skulle vilja gå om du inte börjat gymnasiet dvs
- helst i dans men jag kommer nog välja något annat men vet dock inte en vilken linje. Dans har jag som fritid om jag tänker gå i dans vill jag åka till USA och utbilda mig.

har du något annat intresse förutom dansen?
- nej

vilken är din favorit låt?
- jag vet inte tycker om alla låtar , lyssna inte speciellt på nån låt just nu.
favorit kläd affär?
- H&M

favorit blogg?
- läser allmänt .

Kommentarer

Kommentera inlไgget hไr:

Namn:
Kom ihๅg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...