hur du strecha

&
Minns du att jag bad dig visa hur du stretchat upp dig så du kan dra benet mot huvudet? Skulle verkligen uppskatta om du kunde visa hur man börjar stretcha det, för när man väl blivit vigare så är det lättare, men vet inte hur jag ska börja

- Så här strecha du på bilderna ser jag vig ut eftersom jag har ju strechat länge men så vig behöver du inte vara från början.
strecha likanade och var rakt i ryggen och benen glöm inte att det måste kännas när du strecha om det känns inte då strecha du inte.
tar det lugnt från början när du börja blir vigare få du ta i lite mer! du kommer nog och klara dig träna på bara , glöm inte att du måste vara varm // muskler ska vara varma annans sträcker du dig. Anstränger dig inte det få ta tid det behöver, hoppas att det hjälper. kram.

lt;div>

Kommentarer

Kommentera inlไgget hไr:

Namn:
Kom ihๅg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...